درس مدیریت ارتباط با مشتری
سرفصل
-
تاریخچه، مفاهیم، تعاریف و کاربردها
-
آشنایی با بازاریابی
-
آشنایی با مشتری و مشتریمداری
-
رویکردی به توسعهی راهبردهای CRM، عوامل بحرانی موفقیت CRM
-
اعتماد در روابط متقابل مشتری و کارفرما
-
علل شکست و موفقیت پروژههای CRM
-
تعاریف و مفاهیم E-CRM
-
الگوها و نیازمندیهای اجرایی CRM-E
-
رضایت و وفاداری مشتری(مشتریمداری در سایتهای CRM)
-
الگوی سیستم مدیریت تحلیلی روابط با مشتریان(رفتارسنجی مشتری)
-
معرفی ساختاری برخی از نرمافزارهای رایج CRM
-
مدیریت شکایات مشتریان(CCM)
-
روشهای اندازهگیری رضایتِ مشتری(CSM)
-
بحثی پیرامون مجتمعسازی
-
مدیریتِ نام تجاری(Brand Management)
-
بررسی چند مورد از پیادهسازیهای CRM موفق
مراجع
-
درسنامه مدیریت ارتباط با مشتری، دکتر محمدحسن محمدپور، دانشگاه علمی کاربردی استانداری هرمزگان
-
مدیریت امور مشتریان الکترونیکی، دکتر محمد جعفر تارخ، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی.
-
مدیریت ارتباط با مشتری، شعبان الهی، نشر شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
-
Customer Relationship Management, 2 Edition(2008). Francis Butlle, Publisher: Butterworth-Heinemann th ISBN: 1856175227
نحوه ارزشیابی
به زودی…
برچسب ها: CRM Customer Relationship Management دکتر محمدپور سرفصل سیلابس محمدحسن محمدپور مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری